فناوری اطلاعات,,,,الکترونیک


   وبلاگ تخصصي الكترونيك و فناوري اطلاعات
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 56
بازدید هفته : 512
بازدید ماه : 512
بازدید کل : 14088
تعداد مطالب : 187
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

به وبلاگ الكتروIT خوش آمدید
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

دنیای بازی های جدید
وب سایت رسمی فرهاد مجیدی
HMFun.loxblog.com
kharide sharj hamrahe aval
دانلود بازی های کامپیوتری
فناوری اطلاعات
انجمن مهندسین برق و الکترونیک آمریکا
پرسه های شیشه ای
همگام سازی شکری
سایت اطلاع رسانی کنفرانس ها
سایت آموزش مجازی مدارس امریکا
وبلاگ تخصصی کامپیوتر
دانشگاه تهران
روزنامه جام جم
هفته نامه عصر ارتباط
جدول زیبای مندلیف با جزئیات بیشتر
علم روز دنیا
اخبار IT
اخبار فناوري اطلاعات
آموزش زبان انگليسي
واژه نامه c.p.h
بانک کد های طراحی سایت+ابزار فلش+دانلود نرم افزار
بانک کد های طراحی سایت+ابزار فلش+دانلود نرم افزار
ترجه آنلاين متون
انجمن رباتيك
مرجع برنامه نويسي
دانلود مقالات رايگان
فني لرن
آموزش آنلاين زبان هاي خارجي
دانلود رايگان كتاب
دانلود نرم افزار
وبلاگ تخصصي برق
عنوان لینک
دنياي الكترونيك
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الكترو IT و آدرس subphonix.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» محصولات سیب ارزان شد

شرکت اپل در تازه ترین قیمت های محصولات خود،200 دلار از قیمت مک بوک 13 اینچی کم کرده تا این محصول را با قیمتی در حدود 1400 دلار بفروش برساند.
پیش از این قیمت مک بوک 13 اینچی با حافظه ی 256 گیگابایتی 1600 دلار بود که در طی یک چرخش استراتژی شرکت سازنده،قیمت آن را به شدت کاهش پیدا کرده است.نکته ی جالب اینجاست که سرعت پردازشگر این دستگاه در مدل های جدید از 2.5 گیگاهرتز به 2.6 گیگاهرتز ارتقا پیدا کرده است.
این استراتژی جدید شامل محصولات دیگر خانواده مک بوک ها نیز شده است و علی رغم بروزرسانی قطعات سخت افزاری،قیمت این دستگاه ها نیز کاهش یافته است.برای مثال قیمت دستگاه مک بوک ایر (MacBook Air) با ظرفیت حافظه ی 256 گیگابایت 100 دلار کاهش پیدا کرده است.
البته هنوز دلیلی برای این کاهش قیمت گزارش نشده و امکان دارد این قیمت ها تغییر کنند.



نويسنده : niloofar | تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» متن های هنری خود را حرفه ای ویرایش کنید!

متن هنری(Artistic Text)
متن هنری در مواردی که از تعداد محدودی حروف به صورت تیتر و عنوان استفاه می کنید،به کار می رود.در چنین حالتی علاوه بر تغییر خصوصیات کلی حروف می توانید متن را روی مسیرهای منحنی خم کنید یا هر یک از حروف آن را با زوایای دلخواه بچرخانید و جابه جا کنید.

شما می توانید برای  ایجاد متن هنری،پس از انتخاب ابزار  از جعبه ابزار ،در نقطه دلخواهی کلیک کنید تا یک خط عمودی  به عنوان مکان  نمای تایپ ظاهر شود.پس از اتمام تایپ متن شما به حالت انتخاب شده در می آید.
 



شما می توانید برای انتخاب ابزار متن از کلید F8 استفاده کنید.

تغییر شکل متن
دستگیره های انتخاب اطراف متن نشان دهنده آن است که به راحتی می توانید در راستای عمودی وافقی آن را کوچکتر یا بزرگتر کنید.

همچنین می توانید با ابزار انتخاب روی علامت ضربدر روی متن کلیک کرده ومتن را در حالت انتخاب دورانی قرار دهید وبا کمک دستگیره های دوران ،آن را بچرخانید.

 


تغییر خصوصیات متن

پس از انتخاب ابزار متن،خصوصیات متن که قصد دارید تایپ کنید ،درProperty bar ظاهر می شود،که ما در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.



تراز بندی
در صورتی که متن هنری بیش از یک خط باشد ،می توانید تراز بندی خطوط آن را تعیین کنید.برای این کار با استفاده از ابزار انتخاب ،متن را انتخاب کرده و روی دکمه Horizontal Alignment    کنید.با این کار لیست موجود انواع ترازبندی متن در اختیار شما قرار می گیرد.


شکل دهی به حروف توسط ابزار Shape
شما می توانید پس از تایپ متن هنری آن را توسط ابزار Shape  شکل دهی کنید.برای این کار متن خود را انتخاب کرده و روی ابزار Shape   کلیک کنید.


نويسنده : niloofar | تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» فول HD چت کنید

به نقل از مجله تکنولوژی،به تازگی دوربین جدیدی برای گفتگوی تصویری از طریق اینترنت به بازار آمده که ویژگی های منحصر بفردی دارد.از ویژگی های این دوربین می تواند تصحیح نور و کیفیت تصاویر ارسالی هنگام استفاده در نورنامناسب اشاره کرد.
البته ویژگی اصلی این محصول که آن را از سایر محصولات متمایز می کند زاویه ی دید بسیار بالای آن است که به کاربران اجازه می دهد تا از زاویه 90 درجه نسبت به دوربین،اقدام به گفتگوی تصویری کنند.این دوربین تصاویر را با کیفیت فول اچ دی تهیه می کند و لنز به کار رفته در آن از نوع کارل زایس با قدرت زوم 4 برابر می باشد.سرعت تصویر برداری آن نیز 30 فرم در ثانیه گزارش شده است.
این دوربین از فرمت های تصویری H.264 SVC و UVC 1.5 پشتیبانی کرده و  به کاربر اجازه می دهد تا بر اساس پهنای باند اینترنت خود یکی از فرمت ها را انتخاب کند.از دیگر ویژگی های این وسیله می توان به پشتیبانی از درگاه USB سه ،میکروفون دو بانده و ابعاد بسیار کوچک اشاره کرد.
این دستگاه با تمامی سیستم عامل ها سازگار بوده و قیمت آن 109 دلار می باشد.



نويسنده : niloofar | تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» هیچ وقت بدون شارژ نمی مانید

پیش از این خرید باتری های با ظرفیت بالاتر نسبت به باتری اصلی دستگاه های تبلت و تلفن های همراه آن هم با قیمت سرسام آور تنها راه افزایش زمان استفاده از این دستگاه ها بود،این کار علاوه بر هزینه بر بودن گاهی باعث آسیب دیدن دستگاه نیز می شد،اما هم اکنون با ورود باتری های جدید که می توانند به عنوان یک منبع برق استفاده شوند این مشکل حل شده است.

این باتری ها محصول شرکت Kickstarter می باشد و در سه مدل با ظرفیت های 6600 میلی آمپر،10000 میلی آمپر  و 11200 میلی آمپر تولید شده اند.مدل 6600 میلی آمپری تنها یک درگاه USB دارد و می تواند از این درگاه یک وسیله ی دیگر را شارژ کند،اما دو مدل دیگر با دارا بودن دو درگاه USB می توانند به طور همزمان دو دستگاه مانند تلفن همراه و یا تبلت را شارژ کنند.
مدل پیشرفته ی این باتری ها که 11200 میلی آمپر ظرفیت دارد می تواند یک تلفن همراه
 

هوشمند تا تا ده بار به طور کاملا از صفر تا صد در صد شارژ کند.از دیگر مزیت های این باتری ها پشتیبانی از درگاه USB می باشد که می توانند برای اکثر لوازم الکترونیکی استفاده شوند.
قیمت این محصولات بسته به ظرفیتی که دارند بین 30 تا 65  دلار است.



نويسنده : niloofar | تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» به راحتی از شبکه های اینترنت بی سیم استفاده كنيد

برای بسیاری از کاربران تلفن های همراه آیفون 4 پیش آمده که هنگام اتصال به شبکه های WiFi با یک صفحه ی سفید مواجه شوند.این مشکل با یک ترفند بسیار ساده قابل حل است.

به هیج عنوان نیاز نیست که تغییراتی در قسمت اتصالات ایجاد شود،حتی گاهی دستکاری در بخش اتصالات باعث می شود که ارتباط با اینترنت کاملا با مشکل مواجه شود.البته این مشکل تنها در تلفن همراه آیفون مشاهده نشده است،بلکه در سایر محصولات اپل مانند آی پد نیز مشکل عدم نمایش شبکه های اینترنت بی سیم دیده شده است.
برای رفع مشکل عدم یافتن شبکه های اینترنت بی سیم،کاربران نیاز دارند تا تلفن همراه خود را در حالت Airplane Mode قرار دهند.در این حالت کلیه اتصالات گوشی بسته می شود.سپس اقدام به جستجوی شبکه های WiFi نمایند،در این حالت خواهند دید که مشکل به راحتی حل شده است.
پس از اتصال به اینترنت نیز می توانند از حالت Airplane Mode خارج شوند.



نويسنده : niloofar | تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب